ضرورت توجه به کلاس آب و هوایی هنگام عدم گرمایش کولرگازی ال جی - تاپ فروش
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

کولرگازی ال جی معمولاً بسته به واحد درجه بندی، درجه حرارت 1، 5، 10 و -15 درجه دارند. بعضی از سیستم‌های تهویه هوا وقتی دمای شهر زیر 1 درجه سانتیگراد است، گرمایش را متوقف می‌کنند. اگر می‌خواهید درباره تهویه مطبوع مناسب فضای شما بدانید، می‌توانید جامع‌ترین راهنمای خرید کولر گازی ال جی را بخوانید.

نکته:

اگر سیستم تهویه مطبوع LG شما گرم نمی‌شود یا به خوبی گرم نمی‌شود، موارد زیر را که در ادامه مطلب آمده است، بررسی کنید:

 حالت گرمایش و دمای تهویه مطبوع LG را تنظیم کنید.

 لطفاً توجه داشته باشید که کولر گازی LG ممکن است در حالت یخ زدگی یا حالت شروع گرم باشد. به طور معمول، دستگاه در ابتدای کار وارد مرحله پیش گرمایش می‌شود و در حین کار به مرحله یخ زدایی می‌رود.

 به خاطر داشته باشید که پس از تهویه هوا دمای اتاق را به سطح انتخابی رسانده، برای مدتی مانند پنکه کار می‌کند و برای خنک کردن محیط دو مرتبه گرم نمی‌شود.

 بعضی اوقات، به دلیل افت ولتاژ یا نوسان، انرژی لازم به موتور تهویه مطبوع نمی‌رسد و سیستم تهویه هوا ال جی نمی‌تواند گرم شود.

 به طور معمول، سیستم تهویه هوا به عنوان یک وسیله گرمایشی عمل می‌کند و محیط را کاملاً گرم نمی‌کند. به همین دلیل برای تأمین گرمای اتاق نیاز به یک دستگاه اضافی نیاز است.

 پیش فیلترهای هوا را شستشو دهید. فیلترهای تهویه مطبوع تمیز برای تهویه مناسب و گردش هوا بسیار مهم هستند. برای اطلاعات در مورد چگونگی دسترسی و شستشوی فیلترهای تهویه مطبوع LG خود، می‌توانید راهنمای تمیز کردن پیش ساخته‌های تهویه هوا LG را مطالعه کنید.

به دوره خدمات تهویه هوا توجه ویژه‌ای داشته باشید. سیم پیچ‌های پنل و کندانسور تهویه هوا پس از مدتی کثیف می‌شوند و به همین دلیل گردش هوا و تبادل دما کویل ها با هوای محیط محدود خواهد شد. این امر باعث عدم کارکرد موتور دستگاه، کاهش حرارت و سرمایش و همچنین افزایش مصرف انرژی دستگاه می‌شود.

اگر سیستم تهویه هوا سقف یا مجرای شما است، بررسی کنید که گرمای لازم توسط چرخه گاز تهویه هوا تأمین شده است و کویل های تهویه هوا به بسته رادیاتور دیواری وصل شده‌اند.

مراقب تهویه مطبوع خود باشید!

همانطور که گفته شد، سرویس دوره‌ای تهویه مطبوع در تبادل دما کویل های واحد در فضای باز و پنل دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در کاهش مصرف انرژی دستگاه‌های تهویه مطبوع مؤثر است. بنابراین بهتر است برای سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر کولر گازی ال جی خود از متخصصین ما کمک بگیرید و از این طریق در تمام فصول سال از تهویه هوا خود مراقبت کنید!

اگر در مورد تهویه مطبوع ال جی، قابلیت‌های بارز کولرهای جدید ال جی و عملکردهای آن سؤالی دارید، در بخش نظرات سایت برای ما بنویسید؛ ما در اسرع وقت مسئولیت شما مشتریان عزیز خواهیم بود.



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.